Jumat, 10 Mei 2019

Mé druhé já 2007 Celý Film Český Dabing

★★★★☆

Mé druhé já má skóre 5,5 z 10, na základě 1487 recenzí



Moderátorka jednoho z newyorských rádií Erica Bain nesmírně miluje svého snoubence a užívá si všeho, co jí život štědře nabízí. Při náhlém brutálním útoku však o snoubence přijde a sama je velmi vážně zraněná. Zdrcená Erica se přes své neštěstí nedokáže přenést, po nocích bloudí temnými ulicemi města a pátrá po mužích, kteří jsou zodpovědní za její neštěstí. Její snaha sjednat spravedlnost na vlastní pěst je však jednoho dne prozrazena a Erica se rázem ocitá v centru pozornosti celého města. Newyorská policie si s jejím případem neví rady a po jejích stopách se vydává neústupný detektiv, který jí chce přimět k tomu, aby svůj boj vzdala a nechala jej na zodpovědných autoritách. Sama Erica řeší dilema, jestli jí pomsta opravdu přinese pocit zadostiučinění, který hledá a nebo už se stala přesně takovým zlem, jaké se z města snaží vymýtit…

Podrobnosti




Mé druhé já 2007 Celý Film Český Dabing


Výroba a distribuce
Informace o vydání : 18. květnu 1983
Výnos : 38 417 085 USD
Distribuce : Invision Productions
Produkční společnosti : Ola Paulakoski
Rozpočet : 08 777 113 USD

Původní název : Mé druhé já
Země : Kuba
Jazyk : itonama
Délka : 143 minut
Scénář : Connor Halley
Režie : Jaquan Kamara
Žánry : pohádka - Krimi, Drama, Thriller

Obsazení a filmový štáb
Kostýmy : Cheryl Adhnan
Hlavní role : Kashef Asuncion
Kamera : Hunter Idiris
Hudba : Wictoria Lauran
Produkce : Nesha Kayden
Střih : Beyla Sunna

Související příspěvky

Dvojník – Wikipedie ~ Philippe de Broca Muž z Acapulca Le Magnifique − komedie v níž se spisovatel JeanPaul Belmondo ztotožňuje s hlavním superhrdinou svých knih Chuck RusselMaska The Mask – Stanley Ipkiss Jim Carrey se po nasazení kouzelné masky mění ve své alter ego z plachého a bojácného muže se tak stává extravagantní a bláznivý vtipálek

IUI druhé IUI úspěšnost Diskuse ~ Ahojky Tak já jsem při druhé iui s clostíkem otěhotněla první nic a druhá nám vyšla Dokonce jsme čekali dvojčátka ale to jsme se dozvěděli až později měli jsme syndrom mizejícího dvojčete

MUDr Ladislav Záruba Praktický zubní lékař odborný ~ Dobrý den vážení klienti mé ordinace nastupuji dovolenou v termínu od 1309 do 2109 2018 Moje asistentka Hana Švarcová bude v ordinaci vždy ráno přítomna od 0730 může s Vámi projednat Vaše potřeby

Až já půjdu povandruju ~ Ach bože z nebe Dmi Ach bože z nebe Dmi já prosím tebe Dmi Starého muže mám Dmi G C Rač mi ho vzáti mladého dáti Dmi A Dmi

Internetová jazyková příručka Konkurence přivlastňovacích ~ Právní upozornění Veškeré informace prezentované na tomto serveru jsou autorským dílem ve smyslu autorského zákona Nositelem autorských práv k těmto stránkám je ÚJČ AV ČR v v i Jakékoliv kopírování informací zde uvedených je možné pouze se souhlasem autora

Martin Zikmund Nekoučcz ~ Jak pracuji Nejsem kouč „Dneska je každej kouč“ slýchávám poslední roky neustále kolem sebe A musím uznat že na tom něco je Já ale kouč nejsem nejsem ani psycholog Nemám certifikaci ICF a nemám ani vysokoškolský diplom z psychologie

IT magazín zprávy a novinky ze světa IT ~ Na sociálních sítích s evše šíří rychlostí blesku a na rychlosti přidá oblíbenost a často také

Kouzelník Martin Kellman kouzelnické vystoupení ~ Kouzelník Martin a slova nejen pro SEO Vítám Vás na svých stránkách a doufám že jste nalezli vše co jste hledali Cílem stránek je přehlednost a poukázat na to co vše je z mé strany možné

Zoë Kravitz Č ~ Zoë Isabella Kravitz se narodila 1101988 v Kalifornii v Los Angeles Jejími rodiči jsou herečka Lisa Bonet a slavný hudebník Lenny Kravitz V roce 1993 se její rodiče rozvedli od svých 11 let žila se svým otcem Zoë navštěvovavala nejprve Miami…